به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی؛ حسین محمدیفام، مدیرکل راهبری و نظارت راهبردی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی درباره سامانه پیشنهادات و انتقادات شبکه آموزشی جهاددانشگاهی، اظهار کرد: همه فعالان حوزه آموزشی جهاددانشگاهی در شبکه گسترده مراکز کوتاه مدت سراسر کشور اعم از فراگیران، اولیا فراگیران، مدرسان، کارکنان و مخاطبان بخشهای مختلف شبکه آموزشی و ... میتوانند دیدگاهها، نظرات، انتقادات و شکایات خود را بهصورت شفاف بیان و ارائه کرده و کد پیگیری دریافت کنند تا زمینه رفع مسائل و مشکلات فراهم آید.
وی با تأکید بر اینکه این سامانه در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد، اظهار کرد: در گذشته تنها راه ارتباطی فراگیران و مدرسان و حتی کارکنان مجموعهی جهاد دانشگاهی از طریق تلفن و ایمیل بوده و سامانه متمرکزی برای ثبت و پیگیری انتقادات و پیشنهادات وجود نداشت. درصورتی که استقبال از این سامانه افزایش یابد و تعداد استفادهکنندگان بالا باشد، این سامانه را توسعه میدهیم.
محمدیفام در ادامه با تشریح چگونگی ورود به این سامانه افزود: افراد برای ورود به سامانه و ثبت هر گونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد، کافی است با استفاده از گوشی تلفن همراه یا رایانه وارد سامانه nezarat.jde.ir شده و با ثبت شماره تلفن همراه خود، رمز یکبار مصرف دریافت و وارد سامانه شوند.
وی اسکن بارکد مختص این سامانه را روش دیگر ورود به سامانه و ثبت انتقاد و یا پیشنهاد عنوان کرد و گفت: بارکد مخصوص سامانه یادشده، بر روی تابلوهای نصب شده در مراکز آموزشی سراسر کشور و همچنین سایت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به آدرس jde.ir و سامانه آموزشی رویش به نشانی اینترنتی jdrouyesh.ir موجود است.
محمدیفام ادامه داد: بعد از ورود به سامانه باید اطلاعات هویتی خود مانند نام، نام خانوادگی و نقش کاربریتان را ثبت کنید تا وارد محیط کاربری خود شده و با کلیک «امکان پیام جدید» پیام خود را با ذکر موضوع و انتخاب نام مرکز آموزشی، برای ما ارسال کنید.
انتهای پیام